5.0
gebaseerd op 66 reviews

Heel fijn en persoonlijke aandacht.

Paul - meer dan 4 jaar geleden

Top zoals altijd 😊

Mo - meer dan 4 jaar geleden

Was weer heerlijk Muriel!

Atie - bijna 5 jaar geleden

Dik tevreden een aanrader hoor!

Tiny - bijna 5 jaar geleden

Heel fijn en vakkundig geholpen. Mijn wenkbrauwen zien er weer perfect uit.

Danielle - bijna 5 jaar geleden

Mooie salon en professionele en fijne behandeling door Muriel van Saane

Marjolijn - bijna 5 jaar geleden