5.0
gebaseerd op 66 reviews

Pedicure behandeling gehad en was weer nodig. Dank je wel voor de goede zorgen!

Danny - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling! Even een rust ontspan en verwenmomentje voor jezelf

Chantal - ongeveer 3 jaar geleden

Suzan was top! Vriendelijke en professioneel!

Anoma - ongeveer 3 jaar geleden

Heb vandaag een heerlijke relaxte rugmassage gehad. Zal zeker weer boeken!

Bodil - ongeveer 3 jaar geleden

Super genoten!! Lieve mevrouw lekker gekletst en heerlijke behandeling gehad!!!!! Echt top!! Zeker een aanrader

Anouk - meer dan 3 jaar geleden
Ton - meer dan 3 jaar geleden

Je hebt het prachtig gedaan! Ben er blij mee en tot de volgende keer!

Sandra - meer dan 3 jaar geleden

Weer heerlijk genoten van de gezichtsbehandeling! Altijd leuk en heerlijk genieten bij Salon CenZ!

Leonie - meer dan 3 jaar geleden

Susanne een gezellige meid ,die alles goed heeft uitgelegd (was mijn eerste keer) en heerlijke behandeling .
Ik heb samples meegekregen zodat ik thuis nog even door kan proberen .
Het merk wat ik nu gebruik , ben ik niet meer tevreden over.
fijne sfeer ,dankjewel en tot de volgende keer !

Miranda - meer dan 3 jaar geleden
Wessel - meer dan 3 jaar geleden