5.0
gebaseerd op 66 reviews

Het was een fijne ervaring. Zo fijn, dat ik direct een volgende sessie heb ingepland.

Taufandi - meer dan 3 jaar geleden

Hele fijne behandeling en ik voelde meteen een klik met Muriël. Ik kom zeker nog een keer terug.

Silvia - meer dan 3 jaar geleden

Aangename ervaring. Goede uitleg. Mooie produkten. Hartelijk dank.

kirsten - meer dan 3 jaar geleden

Was heerlijk!
Gezellig ook trouwens..

Monique - meer dan 3 jaar geleden

Was weer heerlijk! En weer super zachte voetjes

Grieteke - bijna 4 jaar geleden

Mooie salon, voldoende parkeerruimte. Fijne, professionele behandeling. Heel tevreden met het resultaat!

Marcella - bijna 4 jaar geleden

Heerlijk en stevig

Roy - ongeveer 4 jaar geleden

Heel prettig behandeld

Juliska - ongeveer 4 jaar geleden

Mooie salon, leuke schoonheidsspecialiste en een prima behandeling met goede uitleg.
Ik kom hier zeker terug.

Karla - ongeveer 4 jaar geleden

Was een hele fijne behandeling dank je wel zeker voor herhaling vatbaar

Marijke - ongeveer 4 jaar geleden