5.0
gebaseerd op 66 reviews

Ontspannen 1e kennismaking met een gezichtsbehandeling bij deze salon. Fijn dat het helemaal op mijn wensen afgestemd kon worden. Ga hier zeker terugkomen

Nicoline - bijna 2 jaar geleden

Prima benadering/ behandeling

Annemarie - ongeveer 2 jaar geleden

Heel vriendelijk ontvangen. Fijne uitleg en snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar

Natasha - ongeveer 2 jaar geleden

T was heerlijk ontspannend.
Het ging veel te snel!

Natasja - meer dan 2 jaar geleden

Fijne, ontspannende behandeling. Voor herhaling vatbaar.

Wil - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben erg blij met het resultaat!

Manon - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom al jaren bij Muriel en nog steeds super tevreden heel vakkundig .

Saskia - bijna 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannend Lomi Lomi massage

Sylvia - bijna 3 jaar geleden

Heerlijke uitgebreide gezichtsbehandeling, met massage nek/ schouders en hoofd. Genoten!!!

Myra - bijna 3 jaar geleden

Fijne salon, deskundige schoonheidsspecialiste, heerlijke behandeling.

Marcella - bijna 3 jaar geleden