5.0
gebaseerd op 66 reviews

Goede behandeling en erg vriendelijk

Don - 11 maanden geleden

De behandeling was weer top dankjewel Muriel

Claudia - 11 maanden geleden

Even een geniet moment voor mezelf, heb genoten. Muriel legt duidelijk alles uit wat ze gaat doen. Is erg klantvriendelijk en professioneel.
Was erg gezellig, ga zeker de volgende keer weer naar haar toe voor een behandeling!

Chantal - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn om bij Muriel te zijn. Heerlijk ontspannen in rust. Geen onnodige gesprekken, maar even tijd voor jezelf.

Michel - meer dan een jaar geleden

Fijne binnenkomst, voelde mij meteen op mijn gemak.
Hele fijne ontspannende massage gehad.

Sharon - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen, was weer fijn.

Wianda - meer dan een jaar geleden

Al jaren klant bij salon-cenz nog steeds super tevreden

Mo - bijna 2 jaar geleden

Toppie zeer tevreden Heerlijk ontspannend

Nel - bijna 2 jaar geleden

Heb het heel fijn gehad , een goede behandeling en een geweldige massage

Truud - bijna 2 jaar geleden

Leuke kennismaking en was een heerlijke behandeling.

Claudia - bijna 2 jaar geleden